» Bilder från landet

Hello!

Snart kommer Anna och hon ska låna lite jäst till bakning. Ouups nu kommer hon. Nu har hon gått igen. Haha... :)

Idag har jag varit på landet, åkt hem från landet, varit på badminton träning, duschat, cyklat och köpt jäst, badat och tvättat håret på världen sötaste syrra, lagt en deg (som nu jäser) och nu bloggar jag. Puh! Vilken dag!


farmors hus


mamma och min coola bästa studsmatta


mitt/familjens och kusinernas hus


hängmattan


gårdagens outfit

Det var alla bilderna jag tog på landet. Nu ska jag kolla lite på www.designadinblogg.se och kolla om man hittar något kul att göra med bloggen. Efter det så ska jag baka ut min deg. OJ SHIT! Gustafsson 3 tr börjar nu!




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback