» Annsa pansa

Hello!

Just nu är jag med Anna och vi chillar lite framför datorn. Najs? :)

När Anna och jag kom hem efter att ha hämtat Ebba (hennes syrra) så började deras larm tjuta (trodde vi i alla fall) och vi fick panik typ med det visade sig sedan att det bara var ungnen xD

                                                                                                                                                                        

Det var en helt okej dag i skolan. Vi hade matte, no, so och musik. Det var kyckling klubba till lunch. Gotti :)

Pallar inte blogga mer?

See ya! ♥



Mimmi Naveed
01 September, 2011 - 18:04 / BLOGG: http://mimmiiiss.blogg.se/

Besök och kommentera min blogg and I'll do the same! :) Pussssssssssss

Jasmin
01 September, 2011 - 18:04 / BLOGG: http://jaasses.webblogg.se/

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback