» flummig kväll

Godmorgon!

Kvällen igår var helt galen. Haha, på ett bra sätt :D Vi hade ju gäster. Mathilda och jag tog väldigt många fina bilder med webcam... Och så hade vi väldigt kul och drev med andra som var inne på fb :) Hahahahah, helt galet och sjukt kul var det iaf! :D

Idag blire badmintonträning. Haha, inte så taggad men men. Badminton är ju kul så ;)

Jag funderar också på att dra in till hollister (ja, eller hur det nu stavas) idag... Vore ju kul..

OCH JAG KOM JUST PÅ ATT JAG HAR STUDIEDAG IMORGON!! JAAAAAAAA :D




Vi tog massor av fler bilder men sparade inte^^
Just dom här blev några av Mathildas profilbilder.
Den längst upp är hennes just nu, haha :love:

Nu ska jag fixa till rubrikerna i bloggen :)

See ya♥




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback