» Stackars gubbe

Hey!

Idag var jag i stan med Alma! Vi åkte till gallerian och kollade bla. hollister. Awsome kläder och ett glatt What's up? vid ingången. Haha :) Jag ha de dock inte tillräkligt med pengar för att köpa men kul var det! :D
Sedan gick vi in på Bik Bok och efter det H&M. På h&m köpte jag ett slags puder. Jättefint och föra bara 50 kr :) Asbra! Fast jag vill ju inte se ut som värsta överdrivet sminkade fjortisen i skolan (eller inte någonstans då) så jag vet inte om jag kommer andvända det så mycket i skolan.

Efter det åt vi på McDonalds. Jammie! Haha, och efter det kolla vi bara lite random affärer utan att köpa något.
Och innan vi åkte till stan så klippte sig Alma! Jättefint :D Och på perongen till tunnelbanan såg vi en jätteläskig gubbe som ÅT sin cigarett. Bokstavligen. Hans fingertoppar såg helt brända ut och jag menar helt och hållet allvar, han åt sin fucking cigarett!

Efter stan och allt stack vi hem till Alma och såg Kenny Begins och hade jättemysigt! Vi åt kakor, mackor och skorpor plus en kopp te till det :)
När filmen var klar gick vi upp och körde Super Mario galaxy på wii. Hihi kul, fast jag sög! Jag gjorde flera gånger så vi fick game over.

Nu ska jag lägga upp lite mode!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback