» Såklart slänger man sig på soffan så fort man kommer hem

Nu är jag hemma från en kul dag med Alma! Vi har gjort en massa kul. Vi har spelat sims 3 och gjort en fin familj som bestod av två tjejer som var homosexuella :) När vi började spela så kom vi så långt att tjejerna gifte sig. Yeah! Vi kollade på TV samtidigt. Project runway och något läskigt pogram där man fick se en massa operationer som var sjukt blodiga! Undra hur dom spelar in allt?! x)
Vi satt och kollade på TV/spelade sims så länge att MArley började gny och jag upptäckte att klockan var två... Då blev det ut och gå :) Och direkt när vi kom hem så lagade vi lunch och kollade på Ghost busters 2. Yeey! Den var bra fast lite läskig ;)
När filmen var klar så var klockan halv fem så vi behövde genast gå och hämta Lizzy på hunddagiset. Det var jättemörkt och läskigt när vi gick men det gick bra fast på vägen hem så mötte vi två unga dumma killar som gick och lös med grön laser. Tänk om Marley eller Lizzy fått den i ögonen? Undra hur dom tänkte?!

Mamma körde sedan förbi och hämtade mig och nu ligger jag här på soffan som vanligt, haha :D




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback