» Nora - Gästbloggning

Kajsa är bäst! Hej hej det är jag som e Nora, jag e så rolig. jag har en hund ha ha. nu ska jag tydligen bestämma själv vad jag ska skriva :S. Lol. Kajsa tycker att jag är som en gris. hon tycker att mitt inlägg är jättebra, hon sa att hon inte skulle säga mer men hon rättade just mig. nu skrattade hon lite och sa "asså". nu andades hon väldigt högt. Nu skrattar hon lite till. Nu tror jag att hon mår lit illa. nej, falskt alarm säger hon. hon ser ganska uppgiven ut. Ett skratt till. nu blev det tyst... hon petar lite på tänderna.


filippa
01 Oktober, 2011 - 17:28

hej, jättefin blogg! besök gärna min, http://filippaaas.devote.se :) ha det bra! kram



följ gärna via bloglovin :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback