» NÄSSELUTSLAG

Förlåt så mycket för världens sämsta uppdate men jag kan säga att jag har mått åt helvete.

Igår så vaknade jag med lite feber och min hosta (hostan har blivit bättre :)). Jag tog bisolvon på morgonen, vilket jag verkligen ångrar. Jag har fått en allergisk chock (hade alltså ingen aning om min allergi för bisolvon, innan jag tog det) :( Nässelutslag... Stora röda, prickiga och kliande märken över ben, armar och mage. Inte speciellt mysigt eller trevligt. Dom är kvar idag men nu har jag tagit en tablett som hjälper!! :D (Först provade jag med kyl balsam men det hjälpte inte så bra. Emla salvan var jättebra när man väntade på att tabletten skulle ge effekt). Så om ni utsätts för nässelutslag någon gång så ring mig ;) I know best!! :D

Matilda har hjälpt mig med en sån himla fin "signatur" som dyker upp efter varje inlägg! Tack super mycket Matilda :D :love:

hennes fina blogg: http://artlove.blogg.se


Nyss så kom jag och pappa hem från en lång tur i skogen med Marley. Han gillade det och för mig var det skönt att få komma ut eftersom jag mest sitter inne nu med sjukan. Pappa verkar rätt farcinerad av Marley :) :thumbup: Kanske blir det hund snar då?? Fast aldrig att vi skaffar hund. Två veckor men en söt och fin liten jycke räcker gott och väl.

Mormor och Lennart var ju som sagt(?) här igår. Stackarna, haha. Förväntar sig en mysig kväll med barnbarnen men så möts dom av en liten sjukstuga. Två sjuka fina flickor och en kille som är ute och..? Ingen aning :O

Hej då<33



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback