» Lite barnpogram sitter aldrig fel! ;)

Hola! (säger jag fast jag inte ens har spanska i skolan..)

För ett tag sedan så var jag ute med Marley. Jag tog sällskap med pappa så långt jag kunde, vi mötte en snubbe på vägen som jag vet vagt vem det är men som pappa känner. I alla fall så skulle snubben (asså en snäll snubbe) åt samma håll som jag när jag skulle vända hemåt så vi tog sällskap en stund. Trevligt, trevligt.

När jag kom hem så gick jag in hos mamma och Ebba i Ebbas rum och kollade lite på svtplay. Livet enligt Rosa och Rampljuset. Hihi:love: Och nu sitter jag här vid datorn och åt nyss en god glass, hihi:)

Puss och hej<33

Ingen bild.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback