» ho, ho, ho, HOST

Tja! :)

Idag var jag oxå hemma men nu mår jag bättre. Jag kanske kommer imorrn. Det beror på om febern stiger och om jag hostar hysteriskt mycket då också. Jag bloggade två extremt ointressanta inlägg igår men till mittt försvar kan jag säga att jag mådde piss. I måndas kväll hade 38 graders feber med alvedon i mig (alvedonen gör så att febern sjunker)! Och igår kväll hade jag 39 graders feber och det var inte så kul. Jag tror knappt att jag har någon feber idag men som sagt har jag min jävla hosta. Jag hostar typ hela tiden och varje gång gör det ont i halsen :( Not so fun...

Men idag har jag iaf läst, läst och läst. Jag har till och med läst ut min bok. Den var bra och jag vill ha en fortsättning! Men jag tror inte att det kommer någon :( Jag har också duschat (jätteskönt efter att ha legat 2 dygn i soffan) och såklart ätit lunch.

Yeey för mig och för att jag mår bättre!!! :D

ps. Jag kommer börja med dagens låt nu :D Så skriv gärna in tips om ni vet någon awsome låt, annars bestämmer jag ;)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback