» Slapp jag ee

Förlåt för så sen uppdatering. Men jag kanske gottgör er med ett video inlägg snart..?

Idag har jag gjort massor känns det som. När jag vaknade så åt jag frukost (såklart) och sedan gick jag in på datorn. Fast jag hann knappt göra något innan jag blev tillfrågad att gå på bio med farmor och Ebba. Yes box. Vi stack in till stan och ställde oss i kö för att köpa biljetter till spy kids 2 som Ebba super gärna ville se (fast hon redan sett den en gång...). MEN det fanns bara fem biljetter och var utspridda. Jahapp, så var det med den idèen. Ebba bröt såklart ihop och det behövdes att farmor lovade att vi skulle hyra en film och köpa lite gott för att hon skulle bli nöjd (bortskämd som hon är). När det var löst gick vi till donken och åt lunch. Jammie :)
När vi var mätta och belåtna så vandrade vi vidare till kulturhuset där vi kollade på en stor modell av stockholm och checkade in lite affärer och i en av dom affärerna så såg jag ett par supersnygga örhängen för 95 kr. Önskar mig!! Hahah :)
Sedan bar det hemmåt med en glass i handen. Haha, farmor du är för snäll! :) :love: Mot ica, köper chips och marsmellows, till videogloben, hyr en film, kramar farmor som ska till sjukgymnasten och tackar för allt, går hem, tar ut Marley, sätter på Eclips som jag hyrde medans Ebba ser på Spooky buddies, äter lite lite chips och lite lite marsmellows (sparar resten till lördag) och ja, går upp och sätter på datorn. KUL! :D

Hahah förlåt för en lite slapp beskrivning av min dag men ingen bryr sig väl i alla fall? Haha. MEN jag har FLER roligheter på G att berätta. Ja, eller två roligheter iaf.

1. Jag har fått igång mitt bloggtrafik.nu konto :) Yeey! Fast ärligt talat fattar jag inte hur det funkar... Nån som vet och som är sugen på att förklara?! Hahaha ;)

2. Eftersom det var fem veckor sedan jag tog hål i öronen nu så får jag byta örhängen :D Jag gjorde det nyss och det var lite läskigt... Först fick jag inte av dom gamla så mamma fick hjälpa mig x) Och sedan var det läskigt att trycka in dom :S Ni som har haft hål länge tycker säkert att jag är jättetöntig men ni tyckte säkert att det var jättespännande själva då!

datorn smmarbetar inte så tyvärr inga bilder. Dom får komma senare.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback