» Kajsas små fundering över julklappar



1. Det är två saker som jag önskar mig väldigt mycket. En awsome dator och en grym systemkamera. Fast om jag måste välja en så blir det systemkameran. Jag älskar att fotografera men har aldrig haft en bra kamera, vilket gör allt mycket tråkigare.

2. Då kommer alltså en dator här. Det spelar ingen roll om det är en stationär dator eller en bärbar, bara den är bra. I vårt hus finns 6 datorer (räknar inte med mammas och pappas jobbdatorer som dom ibland tar hem). 5 st fungerar och av dom är 1 halv död, 1 med tangenter som knappt funkar, 2 sega och en riktigt bra . Den riktigt bra datorn är Daniels :( Då kanske ni förstår mitt behov av en bra dator (eller inte...).

3. En resa men några jag tycker om. Visst vore det härligt att få en julklapp där man får ta med sig tex. tre pers + en vuxen till något varmt land i kanske tre dagar? :D

4. Massor av presentkort på alla möjliga sortes affärer. Det är kanske inte så konstigt eftersom jag älskar att shoppa!

5. Ett spa-och-fix-kit. Då tänker jag mig ett litet kit med saker som lösnaglar, krämer, ansiktsmasker, hår produkter och smink i. Shiiit vad najs att hitta det i en julklapp :D 





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback