» Nacka och träffa kompisar

Idag ska ju som sagt jag och mamma shoppa i Nacka. Jag behöver faktiskt ganska mycket grejor :)

Saker jag hoppas på att få hem:
- Varma, sköna och snygga höst/vinter skor
- En snygg mössa
- Ett par snygga vantar
- Jeans
- Långa jogging/tränings byxor
- Ett par örhängen

Fast man vet ju aldrig vad mamma anser att jag behöver för just det här är det hon som betalar ;)

Jág kanske redan har sagt det, men ikväll ska jag och Anna träffa en kille från hennes kollo, och igår fick jag reda på att han är 99:a. Hahah, han kommer nog skryta sen!! ;) Men vi ska iaf se på film hemma hos mig och sedan vet jag inte vad vi gör. Han kanske drar hem :) Men Anna stannar kvar hos mig och sover över. MYS!!<33

Men nu ska jag äta frukost. Om jag hinner lägger jag upp några bilder från skolveckan innan vi sticker!

Puss♥




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback