» -

Unikabesökare rekord idag :) Nice! Fast jag fuskr ju lite... heheh ;) www.bloggtrafik.nu <--- klicka och bli medlem så kan vi fuska tillsammans! :D

Nu till annat.
Mamma och jag tog en långpomenad med Marley och passade på att titta förbi hos mormor och Lennart. Yeey! :) Det var ju ett tag sedan jag träffade dom det var ju trevligt! Haha, fast Marley var lite galen. Han typ tryckte sig in i deras hus och ville nosa på allt ;) G U L L U N G E !  ! !

I alla fall. När vi kom hem hade pappa fixat spy kids 2 så vi satte oss och såg på den. Det var faktiskt ganska kul :D Och när den var slut passade jag såklart på att ta datorn. MOHAHAH :D

Nu ska jag göra en lista på, eller vänta det kan jag ju inte säga :O Ni får väl titta tillbaka och se ;)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback