» My day

Hello! Idag har jag varit med Nora typ hela dagen. Vi har gjort lite av varje. Åkt longboard till exempel. Jag har också handlat med pappa.

Ikväll ska mamma och pappa springa midnattsloppet. Det är ett lopp som är en mil långt och som går inne i stan. Coolingar dom är ;) Grannarna ska också springa så dom dumpar oss barn här hemma hos oss. Ebba har dock åkt hem till farmor för att sova där.

Imorgon är det shopping med mamma i nacka forum som gäller. Jag kommer såklart fota allt jag köper ! :) Jag ska shoppa för 800 kronor och sedan kanske ett par skor som inte räknas in i dom pengarna. Jag har ett present kort på 400 men det glömde jag på landet så jag får ta det en annan gång. Kanske i höst så man får lite höstmode ;)

Nu ska jag kolla senaste avsnittet av svaleskär på webben.

See ya




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback