» Hej hej hemmar för ett tag

Heej nu är jag hemma för ett tag. Kom tillbaka för en timme sedan och nu har jag kollat fb lite. Om lite drygt e vecka börjar skolan. Man undrar ju hur sjuan kommer bli... Bara man inte får skåp högst upp :s

Min födelsedag var såklart najsinajsi :D

Jag fick:
En ny moooooobil :D En htc desire s !! Den är bättre än iphone mohaha ;D
See full size image
















Helt sjukt bra mobil!

Två stooora handdukar
Nagelklistermärken
Läppsyl som luktar cola, fanta och sprite
en linjal
mascara
800 kr att shoppa i nacka forum för
presentkort på nacka forum 400:-
spotify prenium i 3 mån
ett badmintonrack
glasögon
kläder

Kmr inte ihåg om jag fick nåt mer


puss och hej




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback