» pluggtips

1# Ha ett mål! Till exempel att du har en muffins och så tvingar du dig att göra typ 7 uppgifter innan du får ta en tugga osv. Funkar!
2# Lyssna på bra musik! Mina tips är musik där som inte sjunger eller där man inte förstår texten. Då koncentrar man sig bättre på plugget! Två tips är japansk/koreansk musik och skrillex! Avicii är najs också!!
3# Ha ditt egna pluggställe! Vissa kanske gillar att plugga i köket, andra i vardagsrummet osv. Själv föredrar jag sängen faktiskt!
4# Planera innan! Bestäm att du till exempel ska plugga två timmar varje måndag, inget på tisdagen, 1 timme på onsdagen osv.
5# Plugga med kompisar! Jag gillar att plugga med kompisar, dock så går det inte med alla. Den enda jag alltid kan plugga med är Anna. Plugget blir roligare om man gör det med någon!


Anonym010
17 Oktober, 2012 - 10:04

Vissa av dina kompisar vill faktiskt plugga men det tror du inte på! Kan inte vi PLUGGA Engelska idag? Vi har prov imorrn och jag svär att vi ska plugga!!! <3

Anonym010
17 Oktober, 2012 - 10:04

Vissa av dina kompisar vill faktiskt plugga men det tror du inte på! Kan inte vi PLUGGA Engelska idag? Vi har prov imorrn och jag svär att vi ska plugga!!! <3

Madeleine
17 Oktober, 2012 - 10:04 / BLOGG: http://madleiine.wordpress.com

Svar: Hej! Å tack detsamma! Tyvärr inte, detta är en design jag hittade här på Wordpress. :)
Har du designat din?

Ha en jätte fin dag!

Princess Diana
17 Oktober, 2012 - 10:04 / BLOGG: http://nattstad.se/DiiiNooo

~* TIPS PÅ BILLIGA KLÄDER, SMYCKEN & SMINK *~
http://www.tradera.com/auktioner/SmurfiisH


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback