» Pluggdag

Nu har jag bara tre av sex (stora) läxor/prov kvar! I måndags hade jag no-läxförhör, i tisdags idrottsprov och mattediagnos. I morgon ska jag skriva en engelska uppsatts och ett franska prov. Sen efter det är det bara so:n kvar! Och hemkunskapsläxan såklart.. Glömde den.. Jaja, har i alla fall pluggat som en galen jäkel ikväll! Så stolt!! Har fått supermycket gjort faktiskt :D och dessutom har jag hunnit gosa och leka med Zorro och Nora ;)
Vi får se om jag uppdaterar med idag, om inte så hörs vi imorgon! puss



Anonym
25 Oktober, 2012 - 21:04

Hej, vill du hjälpa mig och min bästavän att få vår dröm i uppfyllelse? Vi deltar i en tävling där man kan vinna en newyork resa och en golden ticket till en one direction konsert och vi skulle bli så glada om du röstade! Gå in på http://www.sub.fi/onedirection/#entry/50870486a90786.60060009 och rösta gärna genom att trycka på "tykkää" knappen ovanför bilden! Tack på förhand! :D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback