» Åre

Hej! Jag har inte haft tillgång till nät för än nu.
Det är asmysigt här och backarna är jättebra! Igår så kom vi ju hit på morgonen och startade med att äta frukost på Åre bageri. Världens mysigaste och bästa bageri ned en underbar buffé ^_^ När vi var klara tog vi en taxi till Tege och hyrde skidor direkt. Efter det så tog jag och mamma några åk ihop innan vi åt lunch. Jag åt en stor och god hamburgstallrik, hihi. Vid lunchen ringde dom och sa att vi kunde komma till vår stuga så jag stack dit och chillade med en film innan jag gick ut i backen och åkte några sista åk.

Idag har jag också haft en mysig dag. Jag var ute i backen vi ungefär halv tio och startade med lite off pist med pappa. Sen tog vi oss till Duved och åkte en ravin som ligger bredvid backen. Fast på mitten såg vi ett stort snötäcke hänga över oss så vi drog där ifrån snabbt som f*n. Det kunde nämligen blivit en stor lavin av det.
Efter det tog vi oss hemåt och nu chillade jag och pappa här i soffan efter att ha fixat lite internet.

Puss!



Denise 22 - mamma till Kevin 6
27 Februari, 2012 - 11:38 / BLOGG: http://familyportrait.blogg.se/

Åh så mysigt det ser ut :)

Ella
28 Februari, 2012 - 11:38 / BLOGG: http://pufh.blogg.se/

Hur mår du? Det var jätte längesen vi träffades!:(


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback