» Det är något med mig och kvällar :(

SHO! Jag hade värsta pissnatten. Mådde illa, satt uppe och tillslut lyckads jag somna nerbäddad i soffan. Ganska mysigt om det inte hade varit för att jag mått illa. Stackars Nora låg kvar nere i kälaren utan att vata att jag gått upp. Men vid sju i morse kom mamma ner till vardagsrummet och väckte mig. Då sprang jag ner till Nora så hon kanske inte ens märkt at jag försvunnit..? ;)

Sedan vi vaknade har vi slösat bort timmar på att spela, haha :(  Men  nu ska vi äta och sedan plugga. Eller jag måste plugga så jag får tvinga Nora att också göra det annars sparkar jag ut henne ;) Skoja!





Anna
13 Februari, 2012 - 13:11 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

Vad ska du plugga på???

Beundrare010
13 Februari, 2012 - 13:11

Jag skulle inte haft något emot att sova över med er ;)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback