» Mitt lov

 
Det blev inte mycket uppdatering under lovet, eller rättare sagt ingen alls, så jag tänkte bara berätta lite om vad jag gjorde. I början av lovet spenderade jag störde delen med olika kompisar och varvade utekvällar med mysiga sleepovers. Jag hade en jättemysig julafton med släkten och fick massor av fina julklappar. Shoppade lite på mellandagsrean och var ännu mer med kompisar. Dagen innan nyår blev jag sjuk och låg mest i sängen men som tur var kände jag mig tillräckligt frisk för att kunna gå ut på nyår i alla fall. Min nyårsafton blev till stor del väldigt rolig - först åt jag och Norea middag hemma hos mig innan vi gick över till Nora som skulle ha fest. Medan vi var där hade jag faktsikt väldigt roligt - träffade mycket nya männsikor, dansade och kollade på de fina fyrverkerierna. Vid ungefär halv ett drog vi därifrån och det var planerat att vi skulle till en annan fest men planerna kaosade så vi kom aldrig någonvart. Därav var jag hemma redan vid halv tre men det var förmodligen lika bra eftersom jag skulle upp åtta morgonen efter för att åka till Norrköping med Nora. Trots att det var riktigt segt att ta sig upp blev det i alla fall tre jättemysiga dagar uppe hos Martin oxh Alex där vi bodde. Så mysigt att träffa dom!
 
Jag kom hem från Norrköping på lördagen och på söndag morgon åkte jag vidare fast den här gången mot fjällen. Jag och min familj åkte till Orsa för att åka skidor några dagar och ävan fast backarna inte var något att hurra för så blev det fyra roliga dagar. Vi hade inget internet där uppe och det var faktsikt förvånansvärt skönt att avskärma sig lite och bara njuta av att vara där. Uppe i Orsa fanns det även en rovdjurspark som vi besökte. Förväntade mig inte speciellt mycket men vi såg faktsikt två tigrar på mindre än 1 meters avstånd, två isbjörnar (!!!), en snöleopard, några vargar osv. Riktigt häftigt! Vi åkte hem på onsdag kväll och i torsdags var det skola igen. 
 
PUSS!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback