» 2014

Lite sent, men bättre sent än aldrig :-)


 
Beskriv 2014 med tre ord:
 
Varierat, nytt, fantastiskt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 
Så mycket! Exempelvis började jag gymnasiet, åkte på språkresa och dessutom har jag levt livet fullt ut för första gången. Fokuserat på mig själv och bara gjort saker jag vill.

Hur har ditt 2014 varit?

I perioder - helt fantastiskt. Så lycklig som jag var i somras har jag nog aldrig varit förut. Gymnasiet har också varit en riktig omstart för mig och sedan jag började har jag bara varit glad och jag har fått uppleva så förvånandsvärt mycket nytt. Dock var förra vintern och våren lite upp och ner men det har utan tvekan kompenserats av resten av året.

Blev du kär i år?

Åh som jag hade hoppats på det, men nej. Intresserad är väl kanske ett bättre ord men nej, kär hann jag inte bli. 

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?

Min födelsedag den sjätte augusti. Den var perfekt och absolut den mest minnesvärda dagen det här året.

Vad är din största framgång 2013?

Mig själv. Jag har utvecklats så sjukt mycket - nästan helt förändrats och hur klychigt det än må låta har jag lärt mig att älska mig själv.

Bästa köpet?

Om det räknas som ett köp så min resa till Malta. Tre oförglömliga veckor och jag ångrar det inte en sekund!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

 Resor, shopping och mat. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Åh ja! Känner att det blev ett väldigt tjat om Malta men mina tre veckor där var rena lyckobomben och även att jag började gymnasiet och träffade mitt underbara tjejgäng!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Afire love med Ed Sheeran framför allt, men även I'm an albatraoz med AronChupa, Heal med Tom Odell och Home med Gabrielle Aplin.

Vem har du umgåtts med mest?

Första halvåret Anna och Nora, andra halvåret Nora och mitt fina tjejgäng.

Har du haft ett förhållande under 2014?

Som jag önskar det

Vart reste du under 2014?

Vemdalen, Grekland, Malta, Västerås, Norrköping 

 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?

Mer kärlek skulle inte sitta helt fel

Vad gjorde du på din födelsedag?

 Var på Malta och hade the time of my life. Spenderade hela dagen omringad av mina älskaden ♥

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Om jag inte hade påverkats så mycket av folk omring mig

Vem saknade du?

Jag har saknat hela min grupp från Malta varenda sekund sedan jag klev in i bilen påväg hem från flygplatsen.

De bästa nya människorna du träffade?

Åh, jag skulle kunna göra denna lista så lång. Ebba, Lisa, Felix, Alex, Norea, Sara, Carro, Danielle, Tahsin, Amanda och många, många fler.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

 

DU är bäst.



G I N A ~
10 Januari, 2015 - 11:04 / BLOGG: http://kissen.se

Är det tatueringar eller målat? Snyggt var det iallafall :D

Svar: Tack! Det är bara ritat :-)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback