» Söndag

I föregår fyllde Daniel 18-år och igår firade vi honom tillsammans med hela släkten. Massor av småsysslingar, kusiner osv som jag träffar väldigt sällan så det var mysigt! Innan på dagen hade jag spelat fotboll med Ebba, städat lite och så var även Norea här en stund. Jag behövde fixa en del saker inför kvällen så hon kom hit och underhöll mig lite.
 
Planerna för idag är att tvätta, duscha, jobba och plugga. Jag älskar gymnasiet men alltså vi badar i massor av läxor och inlämningar varje vecka, börjar tröttna lite nu om man säger så.. Men men! Har massa kul att se fram emot och dessutom har jag ju grymma kompisar i skolan som gör det hela lite roligare. Puss!


Susanna Maria J
21 September, 2014 - 11:52 / BLOGG: http://oslofru.com/

Så kul! Lycka till med pluggandet :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback