» matlåda

Jag och några kompisar från klassen bestämdes oss för att ta med matlåda till skolan idag för att spara lite pengar på matkortet och jag valde att ta med lite rester från igår - hemmagjorda köttbullar, bulgur och rårörda lingon som pappa plockat   Så gott!
 
Idag har inget speciellt hänt - var duktig och stannade kvar en timme i skolan för att plugga och när jag kom hem bakade jag brownies och pratade i telefon med Anna i kanske en halvtimme innan hon kom hit och pluggade lite. Egentligen har jag en hel del läxor kvar men det är verkligen inget jag orkar ta tag i just nu. Istället ska jag nog krypa ner i sängen med en kopp te, några brownies och en serie på det. Perfekt kväll!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback