» gårdagen


Gårdagen blev riktigt bra trots att planerna var lite oklara. Jag följde med familjen in till söder för att kolla present till Daniel och då passade vi även på att ta en fika på café Muggen och kolla lite jackor till mig. 
Sedan när jag kom hem kikade Marco mig och frågade om jag ville komma på krök hos honom så jag, Anna, Alicia, Agnes och Jeanna drog dit vid nio-tiden. Det blev riktigt roligt faktiskt, träffade massa nytt folk och snackade hela kvällen! Stannade dock inte så länge utan mamma hämtade upp mig redan vid halv ett så fick jag skjuts hem.
Idag har jag inte gjort något speciellt - jobbade mellan två och fyra och förutom det har jag varit lite hemma hos Nora, tagit en promenad och följt med Anna till solariumet. Ha en bra kväll, puss!


Susanna Maria J
14 September, 2014 - 19:05 / BLOGG: http://oslofru.com/

Så mysigt :D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback