» äntligen lördag

Dagens frukost - en jordgubbs- och mangosmoothie toppad med lite kokos
 
God morgon! Idag är det äntligen lördag och helg. Igår var planerna egentligen att gå ut med lite fina brudar men alla höll på och ändrade sig hela tiden så jag valde att stanna hemma istället. Det blev dock jättemysigt, jag spelade lite kort ute på verandan med mamma, Ebba, Daniel och Karro och efter det såg jag som sagt "The other woman". Skönt att bara få vila lite!
Dagens planer är jäkligt oklara, antingen blir det hemmafix hela dagen eller så sticker jag iväg till stan en stund. Ikväll vill jag verkligen ut men jag får se hur det blir med det. Ha en bra dag!
 


inn
13 September, 2014 - 11:50 / BLOGG: http://linnsees.forme.se

Jag hoppas du har en super bra lördag finadu :)!

coffeeandcupcake.blogg.se
13 September, 2014 - 11:50 / BLOGG: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Så gott med jordgubb o mango :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback