» tillbaka

Nu har bloggen stått stilla ett par veckor och det har verkligen varit en behövlig paus. Det har varit jätteskönt att kunna fokusera på gymnasiet och allt plugg utan att pushas till behöva blogga hela tiden, men jag känner att det är dags att börja skriva lite igen! 
Vad har jag gjort då? Många timmar har ängnats åt att plugga till diverse prov och läxor men jag har också spenderat mycket tid med mina fina vänner. Även fast jag bara har gått i gymnasiet drygt två månader så känns det som att jag har känt alla hur länge som helst och vi har verkligt redan blivit tajta. Så mysigt! 
För övrigt känns gymnasiet ganska bra också. Gillar större delen av klassen och de flesta är verkligen jättetrevliga. Har dock tvivlat på linjen en del, jag ville ju gå sam-media från början och hur det blev ekonomi vet jag inte riktigt men det känns i alla fall inte helt rätt. Är inte hundra på om jag ska byta än men vi får se hur det blir, gillar verkligen skolan!
 
PUSS



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback