» The maze runner

Dagen har bestått av att ligga i sängen tillsammans med otaliga avsnitt av paradise hotel. Har kollat ikapp hela säsongen på en vecka nu - ett under att jag inte blivit helt hjärntvättad haha! Norea var även hemma hos mig en stund och vid femtiden åkte jag iväg mot gymmet tillsammans med mamma för ett härligt konditions pass. Tränade i ungefär en timme innan vi åkte vidare mot farmor för att äta middag, riktigt mysigt! Kvällens planer stod emellan att gå på fest och att se på bio men bio övervägde så strax ska jag in mot stan för att träffa Norea och Niklas. Vi ska se The maze runner, riktigt kul eftersom den har fått så bra kritik!


Emelie
29 Oktober, 2014 - 20:12 / BLOGG: http://esh.webblogg.se

Den är bra! :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback