» TGIF

Hej finste ni! Idag väcktes jag alldelses för tidigt av att Marley, Noras hund som jag ska vakta över helgen, väkte mig. Bestämde mig för att gå upp i alla fall och vi var faktiskt ute i mörkret och gick i ungefär 25 minuter. Lite segt men skönt sätt att starta dagen på! Efter det åkte jag till skolan och hade tre långa lektioner innan jag åt en god (och välförtjänt..) subway lunch tillsammans med Niklas och Amanda. Efter det hade jag yttligare en lektion innan vi slutade och fick ta lov! Såå skönt ♥
Efter skolan åkte jag och Carro till gymmet och körde lite kondition + styra i ungefär en timme innan vi gick på ett yoga pass. Jag har aldrig gått på det innan och det var lite annorlunda men det var roligt också och väldigt avslappnande.
Kvällens planer är lite oklara men jag ska förmodligen träffa Niklas. Vet dock inte vad vi ska göra med det löser sig. 
 
PUSS!


Susanna Maria J
24 Oktober, 2014 - 18:30 / BLOGG: http://oslofru.com/

Ja visst är det skönt med fredag!! Hoppas du får en härlig helg! ;D

ebba
26 Oktober, 2014 - 18:30

kan du gör så??


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback