» OOTD

Sneakpeak på dagens - stickad tröja från MQ, klänning från grekland, klocka från eBay, armband från grekland, ringar från H&M, skor LÄNK
 
Hej sötisar! Dagen startade med att jag vakande pigg och glad strax efter sex. Tog en dusch och fixade mig innan jag åkte iväg till skolan - kände på vägen hur glad jag faktsikt är över att jag går i min klass och på Värmdö ♥ I alla fall hade jag ett par lektioner innan vi åt lunch på McDonalds och efter det yttligare två lektioner innan vi fick sluta lite tidigare, skönt! 
Sedan jag kom hem har jag inte gjort mycket, drack en kopp kaffe och kollade lite på paradise. Skulle egentligen träna men glömde kläderna hemma, hehe. Kanske drar till gymmet ikväll men det får vi se!
 
PUSS


Petra Johansson
23 Oktober, 2014 - 16:30 / BLOGG: http://solskensglad.se/

Fin bild! :D

Elin
23 Oktober, 2014 - 16:30 / BLOGG: http://niles.blogg.se

fint!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback