» new york

Dagen började med att jag försov mig hela två timmar, men lyckligtvis hade jag en fet sovmorgon så jag hann till skolan i god tid i alla fall. Först hade vi en föreläsning om studieteknik i två timmar och efter det lunch och en två timmars mattelektion. Jag behövde dock gå en timme tidigare eftersom jag hade bokat tid på sjukhuset för att ta livmoderhalscancer vaccinet. Efter det skjutsade pappa mig och Ebba hem till farmor där vi åt middag tillsammans med henne, min faster och våra kusiner. Riktigt mysigt då vi inte träffas så ofta! 
Vi kom hem ungefär vid sju och sedan dess har jag varit barnvakt till Ebba. Eller tja, jag gav henne en dator och så fick hon sköta sitt men jag är i alla fall hemma, haha. Är så skönt att vi inte har några läxor eller prov just nu så hela kvällen har jag passat på att njuta av friheten tillsammans med massa avsnitt av paradise hotel - ligger ju efter så har massor att kolla ikapp!
 
PUSS
På onsdag nästa vecka åker pappa och Daniel till New York, gissa hur avundsjuk jag är??!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback