» lately på instagram

Igår kväll var jag och Norea på krök hos Linnea och efter det åkte vi hem till mig och sov där. Imorse vaknade vi runt tio och gick upp och åt frukost och började nästan direkt plugga juridik då vi har prov på det imorgon, stress!! Vid två var jag dock tvungen att gå till jobbet men som tur var jobbar jag bara två timmar så fyra var jag hemma igen och kunde fortsätta plugga. Hade egentligen velat träna idag men just nu måste jag prioritera skolan och dessutom måste jag veeerkligen ta tag i att städa mitt rum, ugh!
 
PUSS!
 
Senaste från instagram / @kajsaseverina 
selfie innan jobbet för ett tag sedan // brunchade med Sara på ikea // sminkade Ebba // toalett-selfie med Sara // fredagsmys // reppar bilen med Daniel och hans nya körkort!! // Bowlingbravader, tre strikes i rad! // In-action bild från gårdagens bowling med familjen 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback