» byta linje?

Från börjar ville jag allra helst gå sam-media linjen på gymnasiet men eftersom den inte fanns på någon skola ja ville gå på valde jag bort det och sökte ekonomi istället. Först kändes det helt okej och jag älskar verkligen skolan men nu har jag börjat tvivla lite då ekonomi inte alls är min grej och just nu går jag hellre en bra linje på en lite sämre skola än tvärt om. Dock har jag inte helt bestämt mig än men jag ska gå en halv dag i kärrtorp imorgon för att känna hur det känns. På ett sätt hoppas jag att klassen och linjen ska kännes bra så att jag kan få gå det jag vill men samtidigt vill jag verkligen gå kvar på värmdö och med alla nya fina kompisar jag har fått!♥
Lyckligtvis har jag hela höstlovet på mig att välja så vi får helt enkelt se hur det känns efter imorgon!
Kommer sakna dessa brudar bland annat om jag byter ♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback