» Svacka

Hej sötisar! Jag har varit sjuk den senaste veckan och i och med det har det blivit en svacka i både träning och uppdatering. Lite synd med tanke på att jag har haft massa träningsmotivation under den senaste tiden men jag satsar hellre på bli frisk snabbt. Trots min förkylning har jag varit i skolan nästan alla dagar och idag stod jag på gymnasiemässan och svarade på frågor om vgy. Det var verkligen jätteroligt, älskar att prata med nya människor!
Efter skolan åkte jag in till gamla stan och fikade på espresso house med Sara, Norea och Tahsin. Det är verkligen så fint där när det är mörkt och alla ljus är tända - helt klart en av Stockholms mysigaste platser! Vi planerade sommaren lite eftersom vi har bestämt att vi ska resa tillsammans då. Just nu lutar det åt Malaga eftersom Sara har ett hus där men vi får se hur vi gör, någonstans ska vi i alla fall. 

Sov så gott!





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback