» hårrutin

Mamma köpte ett nytt schampoo och balsam häromdagen som jag testade igår och jag är verkligen hur nöjd som helst så tänkte tipsa om det och passa på att berätta om min hårrutin. Både schampoot och balsamet är från Syoss och har extra mycket keratin i vilket stärker håret. De finns att köpa i vanliga mataffärer för en billig peng!
I alla fall - efter att jag har tvättat håret med schampoo och balsam sätter jag upp det i en handduksturban och låter det torka lite. Efter det har jag i ett spraybalsam från Schwarzkopf i hela håret. Sedan tar jag "en pump" moroccanoil och fördelar i topparna. Tror de flesta har hört talas om denna olja och den är verkligen helt otrolig! Jag klippte mig för snart tre månader sedan och mina toppar har ännu inte blivit kluvna och känns fortfarande sådär mjuka som de gör när man är nyklippt. Rekomenderas starkt!
Om jag ska föna håret har jag även i en Blow Dry Styling Cream från Björn Axén. Den fungerar som värmeskydd och även för att håret ska få lite mer liv, ett stort plus är den luktar hur gott som helst!
 
PUSS


Elin
12 November, 2014 - 16:15 / BLOGG: http://niles.blogg.se

ska definitivt testa :D

ebba
13 November, 2014 - 16:15 / BLOGG: http://ebbasaandberg.webblogg.se

1. BC - grejen är min! Ge mig den så fort du ser detta


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback