» äntligen fredag

Hann inte uppdatera igår eftersom jag åkte till stan med Sara igår för att kolla på skor och när jag kom hem var jag tvungen att plugga. Stan var i alla fall jättemysigt - fick med mig två par skor hem och vi hann även med att äta lite glass tillsammans med välbehövligt tjejsnack! Vi är så lika på massa sätt - så skönt att jag har henne ♥
 
Just nu är jag i skolan och har föreläsning om källkritik. Det här hur långtråkigt som helst men snart får vi äntligen helg! Efter skolan väntar ett pass på gymmet med Sara och Carro och ikväll utgång med lite brudar - är såå taggad! Vi hörs ikväll om jag hinner, annars imorgon, PUSS!
En frukost för någon vecka sen 


Elin
07 November, 2014 - 14:59 / BLOGG: http://niles.blogg.se

mums!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback