» sundays.

Firade söndag och ledighet med en lång sovmorgon och gick inte upp för än halv elva. Hade planerat en lugn morgon, men lillasyster lyckades övertala mig att åka med till Farsta Centrum så tjugo minuter senare satt vi i bilen. Köpte en latte direkt när vi kom fram och sedan kämpade vi oss igenom 2h julklappsshopping tillsammans. Mysig kvalitets tid med syster men även nödvändigt - 17 dagar kvar till julafton och jag har fortfarande fyra personer kvar att köpa till. 
Vi kom hem igen vid ett men halv två var jag tvungen att jogga upp till jobbet, i sista sekund som vanligt. Vi satt mest och pratade och hade det allmänt mysigt, men nu är jag hemma igen och sitter och lyssnar på Håkan framför mitt element. Ingen snö än så länge men kallt är det i alla fall, både ute och inne.
Ska strax ta en dusch och kanske hjälpa till att laga lite middag men ni får ha en bra kväll. ♥




Melinda
07 December, 2014 - 17:47 / BLOGG: http://melzies.for.me

hur länge har du bloggat?:D

Svar: I tre och ett halvt år på denna blogg :-)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback