» passionsfrukt

För kanske en halvtimme sen kom jag hem från skolan, då var hon halv sex - tycker att det är dåligt att skolan får hålla kvar oss så länge. Vi slutade så sent som fem idag och när vi kom ut ur skolan var det helt kolsvart.. Usch. Anyways - som tur var hade jag i alla fall sovmorgon till 11:15 imorse och efter det en drygt tre timmar lång håltimme mellan tolv och halv fyra. Väldigt lång tid men eftersom Amanda fyller år idag passade vi på att ta en lång lunch på tacobar och efter det lite shopping på Götgatan. Mysigt!

Efter skolan gick jag och Norea förbi hemköp där jag köpte en kvarg och några passionsfrukter, Carro visade mig de här för några veckor sedan och det har blivit min stora craving - så gott. Rekomenderas verkligen!


Ebba
21 December, 2014 - 18:10

hej kajsa! Ska testa nån gång om du säger att det är så gott!<333


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback