» Chai

Min morgon idag blev inte på långa vägar lika lugn som igår. Istället för att ha 40 minuter till godo att bara göra ingenting på, så vaknade jag 40 minuter innan skolan började. Det innebar första bästa kläder, uppsatt hår och en macka påväg till tunnelbanan, uschusch. Som tur var hann jag i tid men en dålig morgon kan förstöra hela min dag.. 
 
Jag slutade halv fyra och efter skolan åkte jag direkt till Farsta Centrum med Norea för att fixa en julklapp. Sedan bar det av hemmåt och så fort jag kommit hem tog jag en lång dusch - tvättade håret, rakande benen osv, så skönt och avslappnande! Nu sitter jag alltså i min badrock framför datorn med en kopp av mitt nya chaite i min nya mugg som jag fick av Tahsin igår, love it! 


Anniz
11 December, 2014 - 17:53 / BLOGG: http://anniz.se/

Hejsan,
Jag tävlar just nu ut en valfri Todiefor bikini på blogg.
Kika in och var med och tävla om en perfekt julklapp till dig själv!
God jul :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback