» vardagslyx ♡

 
Idag har jag varit i skolan som vanligt men tyvärr gillar jag min klass mindre och mindre för varje dag som går. I början tyckte jag att den kändes helt okej men nu har många börjat byta och dessutom har det börjat bli ganska grupperat. En del tjejer i klassen är också ganska stiffa och håller sig mest för sig själva men som tur är har jag ändå fått några kompisar jag trivs jättebra med och så är de flesta killarna väldigt sköna!
 
I alla fall - jag slutade runt tre och då tog jag sällskap hem med några tjejer från klassen. När jag kom hem ringde Nora och så pratade vi i någon timme samtidigt som jag slänge ihop en kladdkaka som jag precis har avnjutit framför ett avsnitt av Lie to me, riktigt vardagslyx! Strax ska jag cykla iväg till affären och efter det får jag se vad kvällen bjuder på.
 
Ha en bra kväll, puss!


Susanna Maria J
26 Augusti, 2014 - 18:17 / BLOGG: http://oslofru.com/

Så gott med kladdkaka! :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback