» systra mi

Idag har jag kanppt haft en sekund över och därav har bloggen fått stå tom. Jag började strax före tio och inveg den första riktiga skoldagen med matte. Efter det hade vi världens längsta hål i schemat så vi passade på att åka in till söder för att äta lunch på tacobar, så gott! Vi fick sluta lite tidigare och då åkte jag och fem andra tjejer in till stan för att fika. Det var verkligen jättemysigt och det är kul att man har så mycket att prata om nu när vi fortfarande håller på att lära känna varandra! Jag kom hem vid ungefär fem och sedan dess har jag kollat på idol och spenderat lite kvalitets tid med min syrra eftersom hon klagar på att jag är med henne för lite, haha. Så söt! Fick i alla fall tillåtelse att fixa hennes hår och ta några porträtt bilder, alltså snacka om att hon är fotogenisk! Min egna lilla modell ♡
något hände med bilderna kvalitet när jag laddade upp dem.. jaja



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback