» sommar resumé

Idag är det den första september vilket betyder att sommaren officiellt är slut. Jag har verkligen haft en helt otrolig sommar och det absolut bästa lovet i mitt liv. Jag är så otroligt tacksam över alla fina, nya människor jag träffat och alla roliga minnen jag skapat tillsammans med dem! Därför tänkte jag också göra en resumé av min sommar och berätta om allt jag gjort för er som missat det.
 
Balen, 4/6  Den fjärde juni, några dagar innan skolavsluningen, var det bal i min skola och den var faktiskt oväntat rolig! Med en stor middag, massor av fina klänningar och alla gamla klasskompisar blev det en väldigt bra avskedskväll värd att minnas!
 
Skolavslutningen, 11/6  Den elfte juni var det då dags! Sista dagen i grundskolan och med ett helt sommarlov framför mig firade jag friheten med thailunch och en rolig utgång tillsammans med lite fina kompisar. 
 
Grekland, 18/6 - 2/7 ♥ Efter några dagar av fest, en jobbig förskylning och ett par arbetspass på mitt nya jobb åkte jag äntligen iväg till Grekland och värmen! Det blev verkligen en superbra resa och jag hade två underbara veckor. Vi åkte som sagt runt mellan massa öar i kykladerna och vill ni veta mer om resan kan ni kolla mitt arkiv för juni/juli.
 
Juliveckorna, 3/7 - 19/7 ♥ Under de tre veckorna jag hade över mellan Grekland och Malta pendlade jag mest mellan landet och Stockholm. Jag var med kompisar, hade många roliga utekvällar, firade mammas födelsedag och under några dagar följde även Nora med mig ut på landet. Tre riktigt sköna och välbehövliga veckor helt enkelt!
 
Malta, 20/7 - 9/8  Ni som läser min blogg lär väl inte ha missat att jag var på språkresa i tre veckor nu i sommras, de utan tvekan bästa veckorna i mitt liv. Sol, värme, äventyr och framför allt - kompisar. Jag lärde känna så otroligt många underbara människor där nere i medelhavet och det var dem som gjorde min resa till den bästa någonsin.
 
Min födelsedag, 6/8  Min födelsedag firade jag som ni säkert vet nere på Malta och den var verkligen oslagbart bra! Jag har berättat mer utförligt om den här men kortfattat hade den allt jag behövde - värme, fest, kärlek och massor av vänner! 
 
Sista veckan, 10/8 - 17/8  Sista veckan på lovet gjorde jag inte speciellt mycket. Första dagarna efter att jag kom hem kändes allt väldigt tomt och jag spenderade större delen av mina dagar tillsammans med Nora och pratade om allt och ingenting. Jag hann också med att gå på We are sthlm festivalen två kvällar och lära känna yttligare lite nya människor.
 
Gymnasiet, 18/8 ♥ Efter ett långt sommarlov var det då dags att börja skolan igen men såklart var jag ändå ganska taggad. Gymnasiet innebär ju inte bara plugg utan även en massa nya kompisar, nollning, insparksfest osv. 
 
 
Det var mitt underbara lov, vad har ni gjort? ♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback