» saturday

Gårdagen var riktigt rolig och för att inte tala om fullspäckad! Under den timmen jag var hemma mellan halv elva på morgonen och ett på natten hann jag inte göra mycket mer än att duscha och städa, därav ingen uppdatering. 
 
På morgonen åkte jag och min familj in till stan för att äta brunch på Berns nere vid kungsträdgården. Det var en asiatisk brunch och det fanns fyra buféer med bland annat sushi och thaimat. Vi satt där i närmare två timmar och jag har nog aldrig vart så mätt i hela mitt liv som jag var när jag gick därifrån, för herregud vad gott det var! 
Efter att vi ätit klart gick vi runt på stan lite innan vi åkte tillbaka hem där jag duschade och städade. Hann även med att övningsköra en stund med mamma innan jag mötte upp Nora för att åka hem till Linnea. Hon bodde i en superfin lägenhet på Östermalm och det var verkligen jätteroligt att få träffa henne! Förutom oss tre så var Lennox och hans tre kompisar också där och även Anna och Ellen en stund. Vi satt mest och pratade och körde sanning eller konsekvens hela kvällen så det var ganska mysigt! ♡
Vid tio-tiden åkte jag och Nora därifrån och vidare till Hammarbyhöjden för att gå på utekrök. Jag träffade rätt många av Noras klasskompisar och även en hel del människor från vår gamla skola, så förutom att det var äckligt kallt så blev det ett väldigt bra avslut på kvällen! PUSS



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback