» livsglädje

Imorse vaknade jag halv sju och var superglad och allmänt taggad på livet! Och trots skola till halv fyra, en fet försening på 20 minuter till juridik lektionen och en drygt tre timmars introduktionskurs för att börja övningsköra är jag fortfarande alldelses pepp! Så för tillfället ligger jag i sängen med lite choklad och slökollar på idol och bara njuter av livet. Om man ändå mådde såhär alla dagar! 


Patrik
03 Augusti, 2014 - 22:52 / BLOGG: http://www.teoriappar.se

Hej,

Jag har sökt runt lite på bloggportalen och såg att du håller på att ta körkort. Jag har utvecklat en körkortsteoriapp till iPhone som heter Ta Körkort ( http://teoriappar.se/ ).

Den innehåller över 1000 teorifrågor och all teori för att klara det riktiga teoriprovet. Om du vill kan du få appen gratis och testa den. Om du gillar den får du gärna skriva nått litet inlägg om den i din blogg.

Om detta är någonting som är intressant får du gärna mail på [email protected]

Trevlig dag!
Patrik Jansson


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback