» every now and then I fall apart

En sån kväll

Idag var det skola igen efter en helg som gick förvånansvärt snabbt. Jag slutade vid halv fyra, tog sällskap hem med Georg och träffade Alma på vägen, gick hem för att sedan gå ut igen en kvart senare. Jag och Nora mötte nämligen upp ett gäng från vår gamla klass och det var riktigt mysigt faktiskt! Vi pratade och gick runt en hel del och det var verkligen kul att få träffa alla igen. ♡
Sedan jag kom hem har jag mest legat i sängen och bläddrat runt på weheartit. Älskar den hemsidan, finns alltid ett quote som beskriver ens exakta känslor. Mår inte topp just nu så det var skönt att bara få ligga ner lite och reda ut alla tankar. Ha en bra kväll, puss



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback