» Drottninghof

Idag mötte jag upp mamma runt fem efter en dag på stan tillsammans med Anna. Vi var i Nacka Forum och kollade runt lite och jag fick faktiskt med mig lite fint hem, kan visa senare. I alla fall så åt jag och mamma middag tillsammans på Drottninghof som är en jättemysig resturang på drottninggatan. Maten var det godaste jag ätit på länge och jag som råkat missa lunch njöt nog lite extra av den. Rekomenderas starkt! 
 
Kvällens planer är att åka in till We are Sthlm och kolla på kvällens konserter. Har inte speciellt höga förväntningar men jag kände igen en del artister som ska spela så tänkte att det kunde vara kul ändå. Skriver sen, puss!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback