» change

När jag tänker tillbaka på det senaste året så inser jag hur mycket som har förändrats i mitt liv. Jag har blivit en helt annorlunda person med andra prioriteringar och tankar. Jag har gått från att vara den flummiga tjejen i klassen som utanför skolan gör allt för att passa in, till att ha blivit någon jag faktiskt vill vara. Jag värderar mina egna åsikter högre än förut och även fast allt detta kanske inte har synts på utsidan så har det ändå varit en stor förändring mentalt och psykiskt. Jag är mer självsäker och det har faktiskt visat sig och gett resultat på flera håll och kanter.
Andra saker som har förändrats i takt med mig är till exempel bloggen. För ett år sedan var alla mina inlägg väldigt ytliga och skrivna med ironi och sarkasm, medan dom idag är djupare och mer välarbetade. Mina kläder och mitt utseende har också utvecklats, både på gott och ont. Idag lägger jag ner mer tid på hur jag ser ut och vad jag har på mig än jag gjorde då, men å andra sidan har jag också lärt mig att acceptera mig själv mycket mer.
Under det senaste året har jag sakta men säkert börjat rensa ut det gamla och ta in det nya, men det är nu precis innan gymnasiet som jag kan göra en hel omvändning. Inget vet vem jag är eller hur jag brukar bete mig. Det här är en chans att visa mitt nya jag och vem jag vill vara - en total omstart. 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback