» cafe blå lotus

Idag vid tolvtiden mötte jag upp Alma, Nora och Vega för att åka in till stan och fika. Jag har ju inte träffat varken  Alma eller Vega på hela sommaren så det var riktigt mysigt att på catcha upp lite. Vi satt och pratade i säkert en och en halv timme men vid två var Vega och Nora tvungna att åka så jag och Alma sa hej då till dem och åkte sedan till Globen för att kolla på en tröja till mig. Jag hittade inget men det var mysigt att få gå omkring lite ändå. 
Nu kom jag nyss hem och planerna för kvällen/eftermiddagen är först och främst att städa mitt rum och packa upp min resväska, hehe. Sedan efter middag ska jag antingen på födelsedagsfest eller till We Are Sthlm festivalen men det får jag se senare, puss ♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback