» brunch

Det har varit en riktigt bra sista dag idag faktsikt. Förmiddagen inleddes med en stor brunch ute på verandan som mamma och pappa lagat, så gott! Efter det gick jag iväg till jobbet i två timmar och sen mötte jag upp Anna för att åka iväg till Farsta och köpa några sista grejer inför skolan. När vi kom tillbaka följde jag med henne hem i några timmar och pratade, testade kläder och åt middag. Riktigt mysigt, vi kommer ju inte ses lika mycket nu framöver eftersom vi ska börja i olika skolor så det var skönt att få spendera lite tid tillsammans. 
Nu ska jag snart träffa Nora för en promenad till affären och efter det väntar en lugn kväll med bad, ansiktsmask och annat mysigt för att peppa upp inför skolan. Hörs sen, puss♡



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback