» these days

Igår blev det som förväntat ett riktigt bra dag - började tio och startade dagen med en partidebatt i skolan och efter det såg vi filmen Dead Poets' society innan vi fick sluta runt fyra. Då mötte Mathilda upp mig vid skolan och så åkte vi in till söder för en fika, promenad längs årsta viken och såklart massor av tjejsnack! Vi träffas så sällan att när vi väl ses har vi alltid massor att prata om, så mysigt! 
Idag hände inget direkt speciellt, vi fick sluta någon timme tidigare och då tog jag och Norea först sällskap med Georg till Hagsätra och för att sedan åka tillbaka och gå hem till mig. Där satt vi och pratade i några timmar på verandan och njöt av det fina vädret. Förutom det har jag också träffat några gamla klasskompisar och tagit en promenad med Anna och Nora. 
 
Nu: Plugga tillsammans med en kopp te ♥
halvrisig bild på morgonskolen från häromdagen, stooor bildbrist för tillfället



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback