» gårdagen

Godmorgon! Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men jag hade så mycket att göra att jag helt enkelt glömde bort det! Först på morgonen passade jag på att sova ut ordentligt och gick inte upp förens elva. Efter det åt jag frukost och fixade mig snabbt innan jag, Mamma, Pappa och Ebba åkte in till stan. Först kollade vi runt lite och efter det åt vi en god lunch på tacobar. Vi kom hem runt fyra och då la jag mig i sängen för att kolla ett avsnitt paradise hotel, men det slutatde bara med att jag somnade istället haha! 
Mot kvällen åt jag först en supergod champagne middag tillsammans med familjen för att fira Daniels nya jobb och körkort. Strax efter det kom Anna hit och så kollade vi på skräckfilm ett tag, men vi tio hittade vi fest så det slutade med att vi drog dit och kom hem igen vid ett. Verkligen sjukt rolig kväll!


Susanna Maria J
26 Oktober, 2014 - 09:31 / BLOGG: http://oslofru.com/

Å så mycket god glass :D

Ebba
26 Oktober, 2014 - 09:31

jag vill ha glass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback